بسم عشق... از اولش هم گفته بودم که سری از مندیدی که من حق داشتم؟! عاشق تری از من دلبسته ات بودم من و دلبسته ام بودیاما رهایت کرد عشق دیگری از من آتش شدی، رفتی و گفتی عشق سوزان استباقی نماند کاش جز خاکستری از من من عاشق لبخند هایت بودم و حالابا خنده های زخمی ات دل می بری از من رفتیّ و جا مانده فقط مُشت پَری از تورفتیّ و باقی مانده چشمان تری از من "فَاللهُ خَیرٌ حافِظا" خواندم که برگردیبرگشته ای با حال و روز بهتری از من عاشق ترینم! من ک زنی از کوه های دوشنبه ......
ما را در سایت زنی از کوه های دوشنبه ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: يکشنبه 9 آذر 1404 ساعت: 19:56